Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Svaren på frågestunden #2!

2011-08-27

Här har ni andra och sista delen av frågestunden! Tack för alla frågor och hoppas ni är nöjda med era svar.
Klick HÄR för att komma till första delen :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Svar: Oj! Det hade ju varit något. Jag hade köpt skor och kläder hehe. Skänka lite till välgörenhet också!

Vem är din "idol"?
Svar: Alltså om du menar inom musiken så är det Håkan Hellström. Inom typ mode och så måste jag säga Kenza!

Läser du någon/några tidningar? Isåfall vilken/vilka?
Svar: Nej det gör jag inte. Ibland händer det att jag köper någon, i så fall blir det solo.

Favoritlåt just nu?
Svar: Sticks and stones - Ulrik Munther

Vilken årstid gillar du bäst?
Svar: Sommar! Fast hösten är också rätt mysig.

Vilken årstid tycker du har snyggast mode?
Svar: Hösten!

Hur många läsare har du på din blogg ? :)
Svar: Alla verkar tro att jättemånga läser min blogg. Men jag har kring 250-300!

Vilka är dina närmaste vänner?
Svar: Ewelina, Johanna, Ebba och Moa!

Vilka bloggar läser du?
Svar: Jag läser mina vänners bloggar, kenzas, tinkerbellas, angelica blicks, viktoria törnegrens osv! :)

Hej Moa !! Jag undrar om du har provat cover sticket från ACO? I så fall, tycker du att den produkten fungerar bra att täcka finnar med? :D
Svar: Jo, den har jag testat någon gång. Den fungerar väl helt okej! Finns dock de produkter som är mycket bättre.

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Svar: Skulle säga två! Fast inget av dem har varit särskillt bra alls.

Hur var första dagen på gymnasiet?
Svar: Jag försov mig haha, men sen så var det rätt långtråkigt, eftersom att vi bara fick info om de olika inriktningarna..

Hur många olika hårfärger har du haft och vilken är din naturliga?
Svar: Jag har haft svart, rött, ljusbrunt, slingor och mörkbrunt. Min naturliga är väl mellanbrunt!

Vad vill du jobba med?
Svar: Har ingen som helst aning!

Vilket är ditt favorit land?
Svar: USA!

One tree hill eller pretty little liars? ;)
Svar: Åh, så svårt! Men blir nog ändå mitt käraste One Tree Hill.

När ska du visa ditt hår hur det har blivit efter den dära behandlingen?
Svar: Snart! Imorgon har det gått en månad.

Kan inte du visa dina smycken eftersom du har fått så mycket mer nu ?
Svar: Jag tycker inte att jag har fått så mycket mer. Men visst kan jag visa ändå!

Vad vill du ha uppnått om exakt ett år frammåt ?
Svar: Jag vill ha bra betyg i skolan och sen att bloggen ska bli ännu bättre med fler läsare!

Favoritmat?
Svar: Tacos!

Vad har du för shampoo?
Svar: Jag har något från TRESsemé. Jättebra!

Vem i familjen gillar du mest? :p
Svar: Jag gillar alla lika mycket hihi!

Är det sant att du är kk med andre oja?
Svar: Haha, va?! Nej, verkligen inte. Var har du fått det ifrån? :o

Vart hittar man "topplistan"? :D
Svar: På bloggportalen.se! Men man måste bli medlem för att synas där :)

Kommentarer (1)

JRL

2011-08-27

Kan trösta dig med att du inte är ensam, jag försov mig både första dagen på gymnasiet och första dagen på högskolan, så du är i gott sällskap! Man kan ju inte hjälpa att man är morgontrött, eller hur? ;)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen