Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

2011: Januari - Februari

2011-12-18

Tänkte göra en liten sammanfattning av året som har gått eftersom att det snart är slut. Fina 2011!

Januari


Firade nyår med världens finaste. Partayade i fina hattar och busade på stan runt midnatt.


Fick min systers gamla systemkamera (som jag använder mig av nu). Bästa som hänt på länge!


Vintern var som finast (och kallast).


Såg ut ungefär såhär. Skaffade mig hårförlängning och hade svart hår.


Levde livet med mina underbara vänner.


Bakade i mängder. Bland annat den här underbart goda chokladkakan.


Februari


Skaffade gymkort på Inpuls, så träning var något som ofta stod på schemat.


Såg ut lite såhär.



Firade alla hjärtans dag med min dåvarande kärlek och åt goda hjärtan hih.


Sökte in till gymnasiet. Samhälls i första, Estet i andra.


Gick ofta runt med fina shorts och flätor.

Kommentarer (1)

johanna

2011-12-18

amengud hur jag såg ut på nyår :o hahhaha shit!!!!!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen