Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

2011: Juli - Augusti

2011-12-28

Juli

Kom hem från Usa med massor av nya kläder.

Johanna och jag tog en härlig picknik på stranden.

Sommarjobbade i tre veckor (parkarbete) och var något less..

Tröstade mig med att shoppa massor!

Firade min söta lillebror som blev 9 år!


Åkte på ett annat kalas hos Moa som fyllde 16, blev massa kubbspel, frågesport och övernattning.


Badade och solade i mängder med mina underbara vänner.


For till stugan med Ewelina och badade ännu mer!


Augusti


For till farmor och åkte vattenskidor och ring bakom båten.


Luleå kalaset drog igång och jag såg ut såhär, fick även se Håkan igen och var himla glad.



For till Moa och hjälpte henne med flytten till hennes egna lägenhet.


Hade min första photoshoot med Ewelina, riktigt lyckat också!


Åt på waldorf med Ewelina och Moa, så himla bra kväll!


Solade och badade ännu mer.


Träffade fina Ebba!


For på IKEA med Moa.


Jag fyllde 16 år och bjöd finaste tjejerna på middag.

Kommentarer (3)

felicia

2011-12-29

sv: Näe, jag som ville ha en sånn! Men jag får väl kolla på bloggen du länkade! Men tack ändå!:)

felicia

2011-12-29

sv: Näe, jag som ville ha en sånn! Men jag får väl kolla på bloggen du länkade! Men tack ändå!:)

felicia

2011-12-29

sv: Näe, jag som ville ha en sånn! Men jag får väl kolla på bloggen du länkade! Men tack ändå!:)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen