Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

2011: November - December

2011-12-30

November

For till piteå med mamma och ewelina, shoppade och fikade!


Jag umgicks en massor med min bästavän. Du gör mig så glad!

En helg käkade jag på max och hade twilight maraton med Ewe!

Såg breaking dawn på bio och blev förälskad.

For till Moa och sov över och hade super mysigt.

Fick världens finaste halsband av mormor som hon köpte till mig i usa.

Blev kändis för en dag och var med i tidningen.

Fick hem skolkatalogen.

December

Köpte en hel låda med skumtomtar. Mums.

Umgicks massor med fina tjejer från min nya klass!

Bakade pepparkakor.

Första snön kom och jag var överlycklig.

Pyntade julgranen.

Hade dansuppvisning med evolutionen som tema. Så himla kul!

Julmiddag med klassen. Massor med snack, mat och musik.

Färgade håret brunt.

Julafton kom och det var så himla mysigt.

Fick en ny telefon.

Shoppade på mellandagsrean och färgade håret ännu mörkare - mörkbrunt/svart!

Kommentarer (4)

My

2011-12-31

såg i din meny att du är medlem på adsettings, funkar det?! är alltid så rädd för att testa sånadär sidor, känns som att man blir lurad åde!

ewe

2011-12-31

sweet! du gör mig glad :D

JRL

2011-12-31

Gott nytt år! Hoppas att du får kul ikväll! :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen