Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Fredag

2011-12-23

Ungefär klockan ett kom jag och Filip in till stan. Mega lång kö hos frisören, så vi bestämde oss för att gå och fika.

Här har ni min söta bror.

För att få tiden att gå gick vi också in på hardwear. Filip hittade dirket hörnan han ville titta på.

Sedan fann han också en favorit bland alla kepor. Som han har pratat om den här kepan idag, hah!

Men största delen av tiden spelade vi massa mobilspel på min rätt nya telefon. Love ♥

Kommentarer (4)

jennifer

2011-12-23

Hej allt bra med dig idag? Vad åt du till middag ?

moaa

2011-12-23

God jul på dig! Hoppas du får en fantastisk julafton imorgon. :) Kram, Moa.

¨



heheh spam.

ebbis

2011-12-23

hihi fin bakrundsbild på mobilen!!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen