Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Kommentarer (5)

M.Kivistö

2012-04-03

Hejsan!



Kika gärna in på min blogg. Där kan du läsa om min vardag som småstadstjej, med drömmen om att flytta till Alanya och pojkvännen.

I min blogg kan du även följa min utveckling som konstnär samt att hitta inspiration till både träning och mode.



GLAD PÅSK! KRAM

jewelry and agony

2012-04-03

Vinn ett smycke!

Håll koll på min blogg för snart dyker det upp en tävling där du kan vinna ett av mina smycken!

jewelry and agony

2012-04-03

Vinn ett smycke!

Håll koll på min blogg för snart dyker det upp en tävling där du kan vinna ett av mina smycken!

elina

2012-04-04

men jag dör. varför är du så fiiiiiin

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen