Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Todays look

2012-04-16

Såhär har jag gått klädd denna måndag. Första skoldagen efter lovet har nu passerat, hade gärna varit ledig en vecka till.. Men nu är det bara 52 dagar kvar till det väldigt efterlängtade sommarlovet. Det kommer gå fort, förhoppningsvis!

Utöver det så har vi inget vatten på min gata just nu och jag var på ett väldigt svettigt träningspass för ett tag sedan. Jag vill duscha!!
Skjorta - Monki | Tröja - USA | Skor - Converse | Ring - Gina Tricot

Kommentarer (4)

amanda

2012-04-16

Ååå vad fint!! (du är också väldigt fin Moa)

M O A

2012-04-17

Ååååh va fint!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen