Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Årsresumé 2012 - Del 1

2012-12-30

Januari - Jobbigaste månaden jag upplevt i hela mitt liv. Två utav mina vänner gick bort och jag var bara tom. Spelade in en video tillägnat till dem tillsammans med Ewelina. Gjorde om i mitt rum och kämpade mig igenom dagarna.
 
Februari - Kall och inte speciellt händelserik månad. Skaffade hårförlängning och trivdes i det som fisken i vattnet. Klädde mig i mintgröna jeans och en höstig kimono. Drog till farmor och njöt av vintersolen. 
 
Mars - Åkte mycket slalom. Lockade även mitt fina och långa hår. Mormor stickade världens mysigaste pippitröja till mig. For till Moa i Älvsbyn med bästa tjejerna. 
 
April - Mönstrig månad i klädväg. Köpte rymdtröjan och ormkjolen som kan vara bland de snyggaste plaggen jag äger, for till farmor med Sofia och hade bästa tiden. Åt god och nyttig mat och spenderade mycket tid hemma. 

Maj - Bodde i princip i gymmet och tränade hur mycket som helst. Gick på modevisning på skolan (så himla bra!!). Temperaturerna började stiga och jag köpte mig en jeansjacka och låg ute och solade redan i maj. Hade dansuppvisning och fick mig även en walk-in-closet! 
 
Juni - Sommarlov! Syster tog studenten, jag själv gick ut ettan efter ett år med min braiga klass. Myste på i hamnen många kvällar med fina vänner. Firade midsommar i stugan tillsammans med en annan familj. Började även sommarjobba på ett utebad. 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen