Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Hudvårdsrutin!

2012-12-21

Har fått många önskemål att göra ett inlägg om vilka produkter jag använder till min hy. Skulle inte säga att jag har problemhy, men jag får lätt finnar. Efter att ha letat och provat massor med produkter så känner jag att dessa funkar bra på mig! Utöver de här produkterna äter jag också Pantothenic Acid som är ett b-vitamin tillskott. Finns att köpa på hälsobutiker eller här. Dessa tabletter har gjort susen för mig, så rekommenderar verkligen dem!
 
Har ni några frågor eller andra funderingar så är det bara att kommentera! 
Jag börjar alltid med den här, använder den bara på kvällen. (På morgonen tvättar jag bara med vatten.) Det här är en vanlig ansiktstvätt från Granier. Luktar otroligt fräscht och man känner att man får bort allt smink.
Brukar skrubba min hy ca. 2-3 gånger i veckan och då använder jag denna. Inte en så hård skrubb, vilket jag gillar. Den känns väldigt skonsam mot huden!
För att återfukta (som är ett absolut måste för mig nu på vintern) så använder jag den här. Luktar väldigt gott och den sjunker in i huden snabbt. Använder denna både morgon och kväll!
Detta är en leransiktsmask som jag brukar använda ca. 2 gånger i veckan. Den svider lite i början, men sedan känns det skönt på huden. Fungerar hur bra som helst på mig! Huden blir alldeles len efteråt. 

Kommentarer (2)

Jennifer-livet genom mitt objektiv

2012-12-21

Jag använder också den första och sista ,fungerar toppen :)

Svar: Visst gör dem! :D
Moa Thorneus

-

2012-12-21

vilka hälsobutiker finns pantothenic acid på? tacksam för svar! :)

Svar: Tror det finns på life i alla fall :)
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen