Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

19 Januari 1995 - 11 Januari 2012, vila i frid.

2012-01-11

Det är så hemskt, så himla hemskt. Vet inte vad jag ska skriva. Allt händer på samma gång och jag förstår ingenting.
Blir så förvirrad, så otroligt ledsen, så arg. Livet är så orättvist. Du, av alla människor borde inte ha drabbats av den där hemska sjukdomen. Du, den finaste av alla på jorden. Himlen har fått den finaste ängeln som finns. Du kommer föralltid att ha en plats i mitt hjärta. Ska aldrig glömma de vi har upplevt tillsammans. Vila i frid min ängel. ♥

Kommentarer (10)

M I N A B R U N

2012-01-11

men gud vad jobbigt! :(

r.i.p! & hoppas du mår bättre snart!<3

Nadine Esme Carenlöv

2012-01-11

Vet att det är känsligt och så nu... Men får man fråga var det var för sjukdom?

Alla tankar går till hennes familj och nära&kära ikväll! kram!

hilda

2012-01-11

gud vad jag hatar att läsa sånt här.. vad har hänt om man får fråga?!



sv: tack för hjälpen :)

dom röda byxorna är typ imitations skinn och kommer från new yorker :d

hilda

2012-01-11

men gud.. fyfan va livet är orättvist! kan inte ens föreställa mig hur du har det eller de andra nära till de bortgågna!!

ewe

2012-01-11

åh så himla orättvist. :/

Josefine

2012-01-11

Två av dina fina vänner på så kort tid, världen är orättvis alltså.. Kände varken Ella eller marielle men har hört de som hände! Beklagar verkligen :( men försök att kämpa på ändå det grejar du!

Kram :)

my

2012-01-12

Så himla hemskt :(



Svar:ja, visst var den :)

Anonym

2012-01-12

Stackars! <3 Får man fråga vad det var för sjukdom?

Alla tankar till hennes anhöriga

moa

2012-01-13

Vila i frid.

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen