Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Q/A

2012-01-09

Jag har fått lite anonyma frågor på sista tiden som jag tänkte svara på nu. Plus att så många frågar om vad jag stoppar i håret och vad jag sprutar i ansiktet i den HÄR videon. Så ska berätta det också!

• Vilket program använder du för att redigera dina videosar?
Svar: Jag anväder mig av Windows Movie Maker som finns på de flesta datorer från början. Enkelt och bra!

• Vad stoppar du i håret i videon "Morgonrutiner"?
Svar: Det är en olja som jag sätter i håret. Orofluido heter den. Världens bästa olja! Hjälper mot torrt och frissigt hår. Den gör håret lent och fint. Plus att den innehåller värmeskydd! Går att köpa på de flesta frisörsalonger.

• Vad är det du sprutar i ansiktet i videon "Morgonrutiner"?
Svar: Det är en mist som gör att sminket sitter bättre! Den jag har heter Studio Makeup Mist & Set kommer från Elf och kostar bara kring 50 kr. Super billigt och den gör verkligen så att sminket sitter bättre! Älskar den.


Kommentarer (4)

lisa

2012-01-09

sv: Men ofta den går att tvätta ur med balsam? :OoOo för det är väl typ därför man inte ska använda det :)

Anonym

2012-01-12

orofluido har tyvärr inte värmeskydd i sig... fick veta detta iförrgår.

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen