Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Cause I'm made for you, and you for me

2012-07-03

Hello peeps! Jag har nu spenderat första dagen ensam i lägenheten. Sofia jobbar nämligen nu och tre veckor framåt. Har ätit god frukost, solat och läst i detta underbara väder, lyssnat på underbara Justin Bieber (som jag förövrigt ska kämpa för att få biljetter till!) och suttit här vid datorn ett tag. I kväll ska jag och Sofia mest troligt träna och sedan blir det väl bara att ta det lugnt, se någon film eller så! Happy tuesday folks! 
 
 

Kommentarer (2)

Hanna-Beautyboken

2012-07-03

Fin jumpsuit (?) Var kommer den ifrån?

Svar: Ja, det är en jumpsuit! Den kommer ifrån forever21 :D
Moa Thorneus

Anonym

2012-07-04

varför ska du kämpa för att få biljetter till Justin?? du är väl inte alls fan av han, du är då knappast belieber?! no offence men jag tycker att riktiga beliebers borde få chansen att få se han, såna som har väntat i 4år på att få träffa han, dom som har funnits där för honom och inte lämna honom för någon annan. så snälla ge oss riktiga fans en större chans, att få träffa han som räddat livet på oss. Jag kan helt ärligt säga att han räddat livet på mig.. du kommer nog inte ändra dig men vill bara få de här sagt.

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen