Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

The cabin

2012-07-30

Nu är jag hemma från Sofias stuga. Det har varit riktigt rolig och mysigt! Men nu ska jag vara hemma ett tag. I helgen är det Luleå Kalaset här, så det taggar jag till! Här under har ni lite bilder från min helg i stugan, pussar.
Här bodde vi! I deras husvagn på gården.


Sofias helt underbart söta katt - Diba!


Det var Harrens dag i lördags när vi var där. En fisketävling då man ska få största harren!


Såhär såg jag ut dagen till ära! 


Vi vandrade till fiskestället, taggade på att fånga största fisken.


Fiskande gjordes i Kalix älv! Var himla fint där.


Vi hade tyvärr ingen fiskelycka. Så vi valde att grilla korv istället!


Dagen där på for jag och Sofia ut på en ny fisketur. Såhär snygg och glad var Sofia!


Den här gången fick vi faktiskt fisk. Tre harrar, dock för små för att äta, men vi var glada ändå. 


Och här har ni mig. Lite blöt med världens snyggaste kläder! 

Kommentarer (2)

elina

2012-07-31

haha åh åh finpluttar, ses snart!!!!

Svar: iiiihja!!!! åh saknar dig så
Moa Thorneus

emma

2012-07-31

Sv: Tack så jätte mycket!!:) Hoppas du vill titta in på min blogg någon fler gång:)
Super söt kissemisse:)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen