Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

You're the dream I wanna wake to

2012-06-03

Har överlag haft en väldigt bra helg. Enda minuset är vädret. Regn, regn och åter igen regn. Så tråkigt, usch.
Annars så får jag besök av Ebba och André senare! Klockan 21.00 på Tv11 händer det grejer ikväll - Big Brother finalen. Kan tala om att vi kommer sitta bänkade! Håller alla tummar och tår på att Hanna J vinner. Hon är värd det!

Det är sista chansen att vara med i tävlingarna att vinna biljetter till Miley Cyrus nya film - Lol. Korar en vinnare imorgon!
För er i Stockholm - förhandsvisning!
För alla ni andra - vanlig bio!

Skjorta - Vero Moda / Jeans - Dr.Denim / Skor - DinSko / Ring - Turkiet

Kommentarer (5)

elin

2012-06-03

åh gud va fint moa!!

Linn på Me Style

2012-06-03

Hej.

jag heter Linn och har en välbesökt blogg där jag bloggar om de senaste trenderna, outfits och skönhet.



Jag har ett populärt inslag på min blogg som heter "veckans snyggaste outfit". Där större och mindre bloggare varje vecka visar upp sin outfit samt svarar på frågor om sin stil.

Man får ett helt inlägg tillägnat sig och sin blogg (plus en fet länk till sin blogg!) dessutom länkar jag till inlägget på Mestyle.se:s facebooksida.



Alla som är med i veckans snyggaste outfit är handplockade av mig och jag undrar nu om du vill vara med då jag inspireras av din stil.



Hör av dig om det låter intressant!



psst. här kan du se tidigare inslag i veckans snyggaste outfit: http://mestyle.se/category/-veckans-snyggaste-outfit.html



Bästa hälsningar

Linn Nyrvik,

bloggare, ägare och grundare av Mestyle

www.mestyle.se

[email protected]

ebba

2012-06-03

åh du är så fin <3

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen