Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Just a list

2012-03-14

10 saker jag tycker om
Att sova länge på morgnarna
Inga läxor
Långa naglar
Höra sin favoritlåt inne i en affär
Pussas
Lära känna nya människor
Solsken
Skrattanfall
Sjunga högt när man är ensam hemma
Fina pojkar
9 saker jag tycker mindre om
Slut batteri på mobilen
Kalla fingrar
Dåliga provresultat
När man inte har något att ha på dig
Oordning
Borttappade saker
Dåliga hårdagar
Uttjatade låtar
Sega människor
8 bloggar jag läser
Pelin Özan
Fanny Staaf
Anton Kouba
Ebba Zignmark
Agnes Almvärn
Angelicka Blick
Victoria Törnegren
Fanny Lyckman
7 saker jag vill göra i framtiden
Shoppa i New York och L.A
Flytta från Luleå
Lära mig sig bättre
Skaffa ett jag som jag älskar
Köpa ett par Jeffrey Campbell
Få min drömkropp
Hitta kärleken
6 böker jag tycker om
Twilight
Elsas mode
The outsiders
Hur kär får man bli?
Håkan Hellström: Texter om ett popfenomen
Himlen börjar här
5 saker jag är rädd för
Att någon i min närhet ska dö
Att inte räcka till
Att vara ensam
Att bli fattig
Att göra någon besviken
4 ord som beskriver mig
Omtänksam
Glad
Självständig
Busig
3 saker jag ser fram emot
Sommarens upplevelser
Flytta hemifrån
Att ta studenten
2 snygga män
Chad Michael Murray
Francisco Lachowski
1 bra låt
Flux - Bloc Party

Kommentarer (3)

SannaÅ

2012-03-14

ahhh "himlen börjar här" är ju den sorgligaste och bästa boken som finns! :o

mimmy

2012-03-14

Hej! Förlåt om jag stör, men jag undrar om du skulle kunna göra mig en tjänst? :) Jag är med i en tävling som avslutas imorgon och priset är en resa till Paris. Det är en drömvinst verkligen och jag förstår om du tycker att såna här kommentarer är jobbiga, men om du vill så kan du hjälpa en främling som mig. Jag skulle blir superglad!! Gå in på denna länken http://www.facebook.com/EFSverige?v=app_372205732790403&app_data=wlbb%3D1 scrolla ner och klicka på sida 4, sen rösta på mimmy ly (det är jag), så blir jag mega tacksam! :D

Nathalié

2012-03-15

Francisco är otroligt het!

Min kille.. men om du är snäll kan vi dela c:

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen