Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

En onsdagsslista.

2012-11-14

 Nämn något som gjorde dig glad igår: Stockholmspepp med tjejerna.

 

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag satt på bussen till skolan.

 

Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev i chatten på facebook med Ebba. 

 

Det sista du sa högt? Pasta, haha!

 

Det senaste någon sa till dig: Ska jag göra med potatis eller pasta?

 

Vad har du druckit idag? Enbart vatten.Vad var det senaste du åt? En banan.

 

Vad var det senaste du köpte? Pälsjackan i förra inlägget.

 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit!

 

Vad är det för väder hos dig nu? Solen har gått ner så det är mörk och kallt.

 

Godaste glassmaken? Älskar ju ben & jerry's, så chocolate fudge brownie.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag.

 

Sover du tungt? Ibland, ibland inte.Drömmer du mardrömmar? Det händer väl. Fast inte speciellt ofta längre.

 

Favoritklädsel? Min svarta kjol, någon mysig stickad tröja och min vita skinnväst. 

 

Favoritlåt just nu? New Age - Marlon Roudette

 

Vad ser du om du tittar till höger? Min byrå och min fotoram!

 

Vad gör dig glad just nu? Att jag se breaking dawn part 2 på bio ikväll och stockholmresan med finaste tjejerna nästa torsdag.

 

Vad ska du göra härnäst? Ska hoppa in i duschen. 

Höger el vänsterhänt? Högerhänt, inget mer fancy än så.

 

Humör just nu? Bra, bra, bra. Pigg, glad och peppad för bio.

 

Favoritgodis? Choklad ligger på toppen. Men sedan älskar jag sura godisar. 

 

Kläder just nu? Träningskläder! 

 

Sommarplaner? Håkan Hellström i Göteborg med massa fina, jobba, sola, bada och bara njuta.

 

Hur många kuddar sover du med? Två.

 

Morgon eller nattmänniska? Måste nog säga kvällsmänniska.

Vad är viktigast för dig? Mina vänner.

 

Är du kittlig? Nej, inte alls. Så tråkig är jag.

 

Snarkar du? Kan hända.

 

Stjärntecken? Jungfru.

 

Stökigt el välstädat? Välstädat. Fast händer kanske inte sådär jätteofta för mig. 

 

Vad längtar du mest efter just nu? Stockholm nästa torsdag och julen.

Kommentarer (1)

jeanette

2012-11-14

sv : hehe tack:) jo men ser ju sina egna brister och dåliga vinklar :P men de är ju mänskligt

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen