Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

I will never wear your broken crown

2012-11-16

Här ser ni hur min nya jacka ser ut på. Den är verkligen fin, är så nöjd! Annars är jag bara så glad att det äntligen är helg. I kväll ska jag vara barnvakt till min lillebror, blir nog hur mysigt som helst.
 
Förresten var jag och såg breaking dawn part 2 på bio i onsdags. Den var så otroligt fin, vacker, sorglig och magiskt. Nu är hela twilight sagan slut och det känns så himla tråkigt. Vill inte att de ska ta slut..
Pälsjacka H&M / Halsduk Vila / Topp Gina Tricot / Kjol Urban Outfitters 

Kommentarer (6)

coolboy_95

2012-11-16

ser jävligt kallt ut!

Svar: det var ju knappt minusgrader idag, så neeee hihi
Moa Thorneus

joäl

2012-11-16

så fin du är moiz!!!

Svar: Taaack!!!
Moa Thorneus

Anna Lovisa

2012-11-18

Du är så vacker och så inspirerande när det gäller mode! Bra klädsmak!!!!

Svar: Åh, tack så jääääättemycket! Detta gjorde min dag hihi :')
Moa Thorneus

Hanna

2012-11-23

OH, så fint!

Svar: åh tack!! :')
Moa Thorneus

ana

2012-11-24

snyggt! gillar toppen :)

Svar: tack!! ja, visst är den fin :D
Moa Thorneus

Mandosa

2012-11-28

grymt snyggt!

Svar: Gud, tack så heeemskt mycket!!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen