Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Instaweek

2012-11-03

Börjar bli en tradition att jag ursäktar för mitt otroligt dåliga bloggande. Men nu under lovet har jag inte suttit vid datan alls faktiskt! Har valt att lägga min lediga tid på lite roligare saker. Nästa vecka kommer uppdateringen förhoppningsvis bli som vanligt! Puss finisar. 
 
Här har ni en samling bilder från instagram som jag fotat (och Nellie den anda bilder) under senaste veckan! Mthorneus heter jag där.

For till sävast för att hälsa på Nellie med finaste tjejerna och hade det så himla, himla bra. 

Åt lunchbuffé på waldorf med familjen och sedan gav jag och syster mamma en fotobok i försenad födelsedagspresent. Senare på kvällen var det klassmiddag och jag var utklädd till pippi. Vi åt pizza och hade en så otroligt trevlig kväll. 
Fick skolfotot och var för en gångs skull nöjd. Har tittat på underbara lost i vet inte hur många timmar - love, love. 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen