Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

På blogg.se's spotlight!

2012-11-25

Känslan när loggar in på bloggen och ser att jag har hundra nya kommentarer och över sjuhundra besökare från igår går inte att beskriva. Detta känns så galet! Jag är helt ruskigt glad. Det här är första gången jag hamnar på blogg.se's sida! Tack för alla fina kommentarer. Ni ska veta hur mycket det värmer!! 
 
Ni får gärna börja följa mig på bloglovin genom att klicka HÄR! Hoppas så innerligt att ni vill stanna här. Puss fina ni ♥

Kommentarer (12)

olivia

2012-11-25

jag är här för att stanna! tackar blogg.se för att dom förde mig hit :D

Svar: åh vad roligt att höra hihi! :'D
Moa Thorneus

Emma Johansson

2012-11-25

Åh vad kul! Vad glad jag blir för din skull- jag hoppas också att jag kommer hamn där en dag ;) Superfin blogg har du!

Svar: Ja, åh! Det är så himla kul. Verkligen! Ja, fortsätt hoppas, jag lyckades tillslut! :D Hoppas du stannar och vill fortsätta läsa min blogg :')
Moa Thorneus

Sofia

2012-11-25

Fin blogg❤❤❤❤❤

Svar: Åh tack! Börja gärna följa mig på bloglovin om du gillar den hiih :)
Moa Thorneus

tine

2012-11-26

Gud så snygg blogg du har! :)

Svar: Åh tack! Vad jag blir glad! Du får gärna börja följa mig på bloglovin om du gillar den :D
Moa Thorneus

Jessica

2012-11-26

Jättekul!

Svar: Ja, det var det verkligen!!
Moa Thorneus

Robin Teves

2012-11-26

Du e fett snygg Moa! jag har tappat bort mitt nummer,kan jag få ditt?

Svar: Haha tack Robin! Absolut gullet ;)
Moa Thorneus

Robin Teves

2012-11-26

Du e fett fin Moa! du, jag har tappat bort mitt nummer,så kan jag få ditt? // pusss

Amanda

2012-11-26

Hej! Jag undrar vem som har gjort din design, samt vad ditt textsnitt heter? :) Kram

Svar: Det är min syster Mimmi som har gjort den till mig! Du hittar henne här: http://blogg-design.se/ :) Och typsnittet i på mina rubriker är Oswald!
Moa Thorneus

Amanda

2012-11-27

Och i dina inlägg? :] Vet du vad det kostar att få en bloggdesign gjord? Kram

Svar: I mina inlägg är det Open Sans! Jag har inte så bra koll på vad det kostar. Men skriv till henne så får du all information som du behöver :)
Moa Thorneus

Louise

2012-11-27

tröjan du har på "om mig-bilden" vart kommer den från? sjukt jäkla snygg!

Svar: Visst är den snygg! Har beställt den från nelly.com :D
Moa Thorneus

Liborius

2012-11-27

åh vad roligt:D

Svar: ja, verkligen superkul hih!
Moa Thorneus

Sofie

2012-11-27

ååå vilken fin blogg! :D är allt bra? :)

Svar: Åh tack!!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen