Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Stockholm dag 1

2012-11-26

Mötte upp Bea och Sofia på Arlanda tillsammans med Elina. Ingen av vi fyra lyckades hamna på samma plan haha. Väl framme begav vi oss till lägenheten i Vällingby som vi skulle spendera de kommande dagarna i.  
Efter det var det bara att börja fixa till sig för att sedan, peppade och så otroligt förväntansfulla åka till Friends Arena för att se Swedish House Mafia. 
Konserten var så obeskrivligt bra. Är en av de sjukaste och bästa konserterna som jag har varit på i hela mitt liv. Dansade konstant i tre timmar! Var som ett riktigt träningspass. Det var verkligen episkt. Herregud. We came, we raved, we loved ♥

Kommentarer (11)

M O A

2012-11-26

Avis!!

Svar: Det borde du vara ;)
Moa Thorneus

elina

2012-11-26

ahahahhaha orkar inte vad bra det var <333

Svar: hihi veet <33
Moa Thorneus

Molly Bergström

2012-11-26

Ser ut att varit kul:D
Önskar dig en fortsatt bra kväll :D
[ snälla svara gärna i min blogg, jag kan inte se svaren annars :/ ]

KRAAAAM :D

Linn

2012-11-26

Hejsan! Tänkte fråga om du vet var din kompis röda sametströja kommer ifrån? :)

Linn

2012-11-26

Hejsan! Tänkte fråga om du vet var din kompis röda sametströja kommer ifrån? :)

Linn

2012-11-26

Hejsan! Tänkte höra om du vet var din kompis röda sammetströja kommer ifrån? :)

Svar: Hallå! Jo, den kommer från nelly.com :)
Moa Thorneus

Linn

2012-11-26

Hejsan! Tänkte höra om du vet var din kompis röda sammetströja kommer ifrån? :)

Beatrice

2012-11-27

Hejsan, jag hur du lyckats få så himla fin design på din blogg? Jag har precis börjat blogga på blogg.se och jag fattar inte alls mycket! Har du några tips? :)

Svar: Det är min syster som har gjort den till mig! www.blogg-design.se är hennes blogg där kan du hitta gratis designer som hon har gjort! :)
Moa Thorneus

charlotte

2012-11-27

Åh vad avis jag blir, vill ocks¨å se SHM var dom bra live? dom måste vart grymma va? Fin blogg förresten :)

Svar: Alltså, det var helt sjukt bra live! De var ett sånt sjukt drag och de fick med hela publiken! :D Synd att du missade det :( Och tack!!
Moa Thorneus

Bea

2012-11-27

Alltså wow vilka snygga bilder. Älskar hur du på sista bilden fick med någon som gör ett hjärta med händerna!

Superbra kvalité på din kamera! Vad är det för någon + vilket objektiv? :-)

Svar: Åh taack!! Dock är småbilderna och sista bilden tagen med en iphone och det är min kompis som har fotat dem! Vågade nämligen inte ta med min systemkamera till konserten. Annars fotar jag med en Nikon D7000 med ett Sigma 17-50mm F2,8 :)
Moa Thorneus

Johanna

2012-11-27

Åååh, vad avundsjuk jag är!! Skulle också vilja se swedish house maffia:-)

Svar: Åh, ja, det var grymt! Synd att du missade det :(
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen