Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Stockholm dag 2

2012-11-28

Satte oss på tunnelbanan redo för en heldag med shopping.
Och såhär såg jag ut. 
Fina Elina och Sofia.

Sushilunch på Holiday!

Stockholms gator var så himla mysiga.
Fikapaus för att vila våra stackars fötter.
Chailatte som är i princip det bästa jag vet.
Avslutade shoppingturen på Urban Outfitters, som är en utav mina favoritaffärer. Sedan for vi hem till lägenheten och myste med godis, chips och vindruvor framför slutet av X Factor. 

Kommentarer (10)

Maja

2012-11-28

Jätte fin blogg! Du har en jätte fin stil :)

Svar: Åh, tack så jättejättemycket!! Hoppas du vill stanna och fortsätta läsa :')
Moa Thorneus

Kajsa

2012-11-28

du verkar va en superhärlig tjej och din blogg är toppen, fortsätt så! :)

Svar: Åh, gud. TACK! Blir så himla glad när du skriver sådär :')
Moa Thorneus

Ebbascanon

2012-11-28

Fin blogg du har :)
Lust att kika in på min veckans blogg tävling ? :)

http://ebbascanon.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html

Svar: Tackar! :D
Moa Thorneus

∆ E V E L I N A †

2012-11-28

Sv; Tack så mycket!
Jag vet inte riktigt, försöka fota då när det är som ljusast ute, vilket gör att bilderna blir ljusa och fina. :D

Svar: Åhokej! Vad fotar du med för kamera + objektiv? :D
Moa Thorneus

Anonym

2012-11-28

Får du ibland BloggTorka och undrar vad du ska blogga om? Tror du att du skulle få fler läsare om du var mer aktiv och skrev intressantare inlägg? Skulle du göra det om du hade fler ideér och slapp lägga tid på att fundera? Testa använd BloggTorka.se, lägg även till dina egna tips och bli länkad och få fler läsare.

http://www.bloggtorka.se

maria

2012-11-28

jättefin blogg, snygga bilder och snygg tjej!

Svar: åh alltså tack! hoppas du vill fortsätta följa mig och min blogg! :')
Moa Thorneus

Mimmi

2012-11-29

Tänkte bara flika in en kommentar om "ljusa och fina" bilder! Moa, du får bli flitigare med att använda det andra (mindre) objektivet du fick av mig! Det är mycket ljusstarkare än det andra, och släpper alltså in mer ljus. Det ger även kortare skärpedjup!

Svar: Ja, jag har märkt det! Jag brukar använda det endel fast bara hemma :) Tycker det känns så omständigt när det är är så himla inzoomat. Men det kanske är något jag lär mig!
Moa Thorneus

Mimmi

2012-11-29

Om du tycker att det är för inzoomat är kanske detta något att önska sig i julklapp: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=AFS35

I princip samma objektiv fast med kortare brännvidd! :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen