Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Bilder från tjejmiddagen

2012-09-04

Här har ni bilder från lördagen då jag firades av mina fina tjejer. Till förrätt blev det parmaskinka med melon och feta ost och cremefyllda parmarullar. Huvudrätten var ris och yakiniku! Jag failade totalt med efterrätten som skulle bli en chokladmousse så jag körde på glass och hallon istället. Allting blev verkligen supergott, är stolt över mig själv haha! I övrigt hade jag en väldigt mysig, trevlig och helt underbar kväll. Tack för att ni kom tjejer! ♥

Kommentarer (1)

Jennifer

2012-09-04

Fina bilder ,gillar den sista bilden mest!

Svar: Taack!! :D
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen