Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Fem saker du inte visste om mig!

2012-09-27

• Jag har otroligt lätt att börja gråta. Både till filmer, serier, böcker och om något har hänt eller så.
• Jag är en sucker för animerade barn/familjefilmer. 
• Älskar matlagnings och musikprogram. Så som masterchef och x factor!
• När jag var liten ville jag antingen bli kock, brevbärare eller delfinskötare.
• Jag är väldigt bra på siffror. Kan hur många mobilnummer utantill som helst och massor med olika kodkombinationer.
 

Kommentarer (2)

JENNIFER

2012-09-27

känner igen mig i många dem där!

Johanna

2012-09-28

Älskar också matlagningsprogram!
Och ville dessutom också bli brevbärare när jag var liten ;)

Svar: Ja, men eller hur! Haha, men då har vi ju något gemensamt då ;)
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen