Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Instagram - Stockholm

2013-04-23

I lördags åkte jag och Sofia till Stockholm, här ser ni mig i en ny tröja! Jag och Sofia hade hyrt en lägenhet i Skarpnäck som vi bodde i.

Dagen vi längtat efter sedan i somras var äntligen är. Vi såg Justin Bieber live. Så obeskrivligt bra. Gåshud, tårar, lycka och eufori under hela konserten.

Idag var det tyvärr dags för hemfärd. Har haft ett antal underbara dagar i huvudstaden. Nu är jag hemkommen några plagg rikare och ett minne för livet. 
 
Instagram @mthorneus

Kommentarer (2)

Anonym

2013-05-05

Vad har du för objektiv till din kamera? Är du nöjd med dom? :)

Svar: Jag har två olika objektiv ett 17-50 mm 1.8 objektiv och ett 50 mm 1.4 objektiv! Är väldigt nöjd med båda två :)
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen