Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Årsresumé 2012 - Del 2

2013-01-07

Juli - I juli hände det massor. Jag och Sofia flyttade in till mormors lägenhet och bodde där resten av sommaren, blev mycket strandhäng, köpte biljetter till Justin Bieber och mitt liv blev fulländat!! Drog till stugan en hel vecka, blev bad, roadtrip, ikea och tältning med familjen. Var på PDOL med Moa, drog till trästocks. Åkte till Sofias stugan och hade bästa dagarna och avslutade juli tillsammans med mina bästa vänner i hamnen. 
 
Augusti - Startade månaden med att färga ombre, firade pappa som fyllde 50år, Luleå kalaset drog igång, jag köpte min absoluta favorittröja, fyllde 17år, drog till Stockholm med mamma och syster och shoppade massor. Firade Moa med att bjuda henne på waldorf, köpte mina snygga träningsskor och klädde mig i min orkesterkavaj. 
 
September - Bjöd mina tjejer på middag och fick födelsedagspresenter, sjöng på kulturnatten, hade absolut bästa kvällen med mina braiga flickor, köpte mina favoritskor någonsin, drog till stugan över en helg och bara myste och hade bakkväll tillsammans med tjejerna (bästa idéen!!).
 
Oktober - Köpte en D7000, bästa köpet någonsin. Firade Ewelinas 17årsdag och hon bjöd på så god efterrätt. Lyssnade på min systerskör - Arctic Light. Bodde i princip i den vita stickade tröjan från gina, färgade ännu mer ombre och trivs så himla bra med det och hade disneymaraton med tjejerna. 
 
November - Gjorde om lite i mitt rum, hade halloween klassfest och jag var Pippi! Firade fredag med fluga på skolan, blev disneymaraton gånger 2, Sofia bjöd på underbar middag för mig och några fler, köpte min fina pälsjacka. Trotsade kylan och bar kjol, for till huvudstaden med tre fina och hade det så galet bra, var på sjukaste konserten jag varit på i hela mitt liv - Swedish House Mafia. 
 
December - Det blev första advent och julbak stod på schemat, firade lilla julafton med mina flickorna, hamnade på första sidan på blogg.se och blev överlycklig, tittade på ett luciatåg, bar hatt i snön, hade uppesittarkväll med familjen. Sedan kom julafton med allt vad det innebär, uppträdde med lite jullåtar och firade nyår med paljettleggings, partyhatt tillsammans med mina tjejer. 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen