Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Tio dagar sedan

2013-01-29

Hej på er! Har nu inte bloggat på hela tio dagar och under dessa dagar har det hänt en hel del. Jag har färgat min utväxt och toppat håret, kommit in i bästa träningsrutinerna, dansat med mina bästa vänner, firat Ebba och Sofia för att de fyllt 18 år, lyckats göra sönder min dator, haft genrep för en hårvisning som jag ska vara med i imorgon, sett flera avsnitt lost och bara längtat till sportlovet som sakta närmar sig.
 
Några himla bra tio dagar helt enkelt, förutom det med datorn då. Detta kommer göra att bloggningen drabbas ännu mer, vet inte alls när den kommer bli lagad heller. Hoppas ni förstår! 
Bilder från min @mthorneus och Sofias @sbacktorp instagram! 

Kommentarer (2)

Sandra Johansson

2013-02-02

Hej hallå!
Jag håller på att fixa min andra blogg på blogg.se men det går inte så bra! (sajohansson.blogg.se) jag undrar om det är möjligt att fixa en till ruta till höger med en bild på mig och info och sen senaste inläggen, kategori å allt det där i samma ruta. eller om jag har fel tema för det? :P undrar även hur du gjort dom där ikonerna :P

Svar: Hejsan! Tyvärr är det inte jag som har gjort min design så kan inte hjälpa dig :(
Moa Thorneus

angelica

2013-03-07

åh snygga träningsskor!

Svar: Visst är dem!!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen