Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

De senaste veckorna

2014-02-22

Här ser ni vad jag har gjort de senaste veckorna. Har hunnit med en hel del roligheter! Bilderna är från min instagram @mthorneus! Ikväll ska jag och fika med en helt bunt fina tjejer, kommer blir så trevligt. Annars önskar jag er en superbra lördag, hugs! 
Mina fina, fina vänner. / Vi tog en roadtrip till Finland för att gå på Alko!
Min soulmate och jag på världens bästa utekväll / On wednesday we were black! 
Åkte trickskidor bakom en häst och filmade till vårat mediaprojekt. / TOG ÄNTLIGEN KÖRKORT!!
Var hårmodell och blev sminkad och fixad så himla fint! 

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen