Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Något du kanske inte visste

2014-02-19

• Jag vågar göra i princip allt med mitt hår förutom att klippa det kort!
• Jag är laktosintolerant.
• Jag älskar att handla mat. Följer alltid med mamma när hon ska handla! Haha, kanske är för att jag älskar mat. 
• Jag är den personen som alltid engagerar mig och tar tag i saker. Det var jag som tog tag i vår studentresa till Alanya!
• Jag är alltid den som älskar mer, gäller både vänner och pojkvänner.
• Jag är otroligt självständig och längtar så mycket till jag får en egen lägenhet där jag själv får bestämma!
• Under gymnasiet har jag blivit mycket mer social och pratglad än jag var på högstadiet. 
• Hat-älskar att vara ensam. Tycker det är så skönt att vara ensam hemma utan någon förälder. Men samtidigt vill jag bara umgås med mina vänner. 
 

Kommentarer (3)

M O A

2014-02-20

Du har aaaaalltid haft så snyggt hår Moa! :D

Svar: hihih åååhh tack moa!! :*
Moa Thorneus

michelle bergström

2014-02-20

Sv: allt bra med dig annars? :)

Svar: jadå! allt är fint :)
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen