Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Best of 2013

2014-01-03

Under 2013 har jag haft en burk där jag har lagt ner lappar med bra saker som har hänt under året. Jag har nu öppnat burken, läst alla lappar och insett hur mycket fina minnen jag har från 2013. Här är ett utplock med några händelser som jag har skrivit på lapparna. Detta år har verkligen varit så så så bra. ♥
 
• Göteborgresan tillsammans med Elina och Hanna för att se Håkan Hellström. 
 
• Resan till Stockholm med Sofia där vi såg Justin Bieber live.
 
• Bråvalla.
 
• Åkte till Göteborg och hälsade på Sam.
 
• Sprang milen på 55 minuter.
 
• Blev bjuden på Cg's av min bästa vän Jonas i födelsedagspresent. 
 
• Kommit igång så bra med träningen.
 
• Fyllde 18år och firade det med utgång på BBB med mina absoluta favoriter och blev bjuden på trerätters av pappa. 
 
• Åkte till Sardinien med min familj + en annan familj.

Kommentarer (2)

EMMAWHO

2014-01-03

En sån memory jar verkar underbart, måste köra på det i år!

MATILDA

2014-01-04

Roligt inlägg, kul att du sumerar 2013 =)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen