Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Insta recap

2014-05-08

Några instagrampics från senaste tiden. Mat, mat och mera mat! Men mat är ju livet så ♥ Som ni kanske förstår här nedan har jag flyttat tillbaka hem igen. Efter två månader tillsammans med Annakarin i vår lilla etta kände jag att jag ville flytta hem. Känns både skönt och tråkigt!
 
För att få fler vardagliga bilder följ mig på instagram @mthorneus! 
Middag med min dåvarande sambo! / Bjöd Annakarin på brunch! /Klippte av mig håret!
Jag och Nellie lagade vegetarisk middag / Middag ute med familjen! / Längtar tillbaka till Sardinien.

Kommentarer (1)

Linnea

2014-05-09

Vars redigerar du dina bilder som du fotar till din instagram? :) Vet du någon bra app? :)

Svar: Jag använder mig av VSCO cam! Tycker det är en jättebra app, så prova den! :D
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen