Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Fraser Island Part 1

2014-11-16

Första dagen på Fraser Island var spännande. Dagen innan hade vi blivit uppdelade i grupper med åtta personer. Vi hamnade med fyra britter och två från Nederländerna. Vi körde väldigt mycket bil första dagen och vår första och enda destination var Lake Wabby. Det var 45 minuters gång i sand men så otroligt värt det. Då det var så otroligt vackert där! Sedan fortsatte vi bilfärden till vårt camp där vi lagade middag och sedan blev det festligheter. Det var en väldigt rolig första kväll (om en bortser från att jag och Ebba hade sovit ca tre timmar den natten pga snarkningar och för att en kille satte sig upp i sömnen och pissade på golvet?! Sjukaste jag varit med om!) och vi träffade så mycket rolig människor där!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen