Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Lista!

2011-08-08

Favoritplagg i garderoben just nu: Måste nog bli mina nya svarta jeans från Dr. Denim!

Byter gärna garderob med: Kenza hoho!

Trivs bäst i: Ett par snygg jeansshorts heltklart!

Bästa stiltipset: Våga, våga, våga! Det är så många som inte vågar visa din stil på grund av vad andra människor skulle tycka. Skit i dem! Kör ditt eget race.

Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt och rött/aprikost!

I höst kommer jag gå klädd i:
Stora halsdukar och skinnjackan såklart!


Men absolut inte i: Benvärmare, BIG NONO.

Jag doftar just nu: Britney spears - Midnight fantasy. Favoriten ♥

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja? Jeffrey campbell lita skorna!
Höstens köp: Ett par nya kängor/boots!


Höstens behåll: Skinnjackan, funkar alltid.

Höstens släng: Alla knallfärgade plagg! Hösten är nude :)

En ideal höstoutfit: Svarta jeans, boots, någon stickad fin kofta!

Kommentarer (1)

moaa

2011-08-08

SV: Hihi tack :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen