Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Svaren på frågestunden #1!

2011-08-25

Vilken är din favoit färg?
Svar: Det måste nog bli vitt ändå.

Vilka second hand butiker handlar du på?
Svar: Här i Luleå är inte utbudet så stort, men handlar på Röda Korset, Krinolin och Myrorna!

Vilken klass går du i?
Svar: Jag går i SA1C.

Vilket klädesplagg älskar du mest?
Svar: I min garderob? I så fall blir det nog mina svarta jeans från Dr.Denim.

Vilken linje och inriktning börjar/går du?
Svar: Jag går samhälls med inriktning media, kommunikation och information.

Hur lång är du?
Svar: Inte mätt mig på länge, men skulle gissa på 162 cm!

Vilken är din bästa/sämsta resa någonsin?
Svar: Den bästa var nog till London år 2009 tror jag det var eller till Usa iår! Den sämsta.. svårt, men kankse till teneriffa då vi mest bara låg vid poolen helatiden.

Hur har du råd att köpa alla kläder?
Svar: Alltså, köper ju ändå inte såå mycket kläder. Och när jag väl köper så brukar jag köpa kankse två plagg vid samma tillfälle och då kan man ju köpa mer känns det som. Annars lever jag bara på 900 kr i månaden!

Vad använder du för smink?
Svar: Jag använder ett mineralpuder från e.l.f, ett rosa rouge från The Bodyshop, mascara från e.l.f och sedan inget mer. Ibland lite gel eyeliner på övrefrans raden.

Är du och adam ibrahimi på G?
Svar: Nej, det är vi inte. :)

Hur gammal är du?
Svar: Jag är femton, men jag fyller sexton imorgon!

Nämn din favorit sere.
Svar: Det måste nog blir One Tree Hill. Men inte långt efter kommer Pretty Little Liars. Så himla bra serier, båda två.

Har du något husdjur?
Svar: Ja, det har jag! En hund som heter Chip och är 4år :)

Din favoritaffär?
Svar: Där måste jag nog säga monki!

Höstens måste (kläder)?
Svar: Skulle säga silver färgade kläder och stickat. Stora halsdukar och mysiga stickade tröjor.

Höstens urk (kläder)?
Svar: Personligen skulle säga jag utsvängda byxor. Det är det värsta jag vet!

Fulaste klädesplagget som finns?
Svar: Mjukisbyxor... huvva.

Om du var ett fantasidjur, hur hade du sett ut då?
Svar: Åh, gud vad svårt! Jag hade varit något som kunde flyga också skulle jag ha mycket färger. Typ en uggla blandat med papegoja!

Säg ett ord du kan på spanska.
Svar: Guapa! Det betyder snygg ;)

Vad är det bästa minnet från sommaren du har iår?
Svar: Usa-resan eller musikens makt!

Någon kille på g?
Svar: Vet inte (a)

Favorit klädesplagg?
Svar: Typ min röda stickade tröja!

Skulle du vilja träffs någon dag som gamla tider?(: (a
Svar: Jaaa! Verkligen :D

Kommentarer (2)

lollol

2011-08-25

har inte så mycket secondhandbutiker här heller, lite synd ;/

fiiiin bloggg btw :D

tilde

2011-08-26

hahaha kupan och röda korset är ju samma sak :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen