Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Bloppis!

2012-01-08

Blå oversize transparent skjorta från Kappahl. Använd en gång!
Pris: 150kr (+ frakt)
Storlek: 40/42

Såld!

Rosa tunika med tryck, köpt för några år sedan på Gina Tricot.
Pris: 75kr (+ frakt)
Storlek: S

Rosa stickad tröja från H&M.
Pris: 100kr (+ frakt)
Storlek: M

Såld!

En himla snygg tunn bikerjacka, tyget är lite mocka. Köpt på Gina Tricot. Aldrig använd, säljer pga. liten storlek.
Pris: 150kr (+ frakt)
Storlek: 34

Blå tröja med vita prickar på. Använd max 2 gånger.
Pris: 75 kr (+ frakt)
Storlek: M

Om du är intresserad av att köpa något så skicka ett mail till [email protected].
Det är först till kvarn som gäller! Priset kan diskuteras. Hur vi går till väga med betalningen tar vi via mail.

Kommentarer (6)

martina

2012-01-08

hej!

allt bra med dig? :)

Jorunn

2012-01-08

underbar blogg & sjukt fina kläder!(:

Johanna

2012-01-08

sv: Det är min faster! :)

Har redan kollat, ville typ ha den blåa skjortan, men

såg att den var såld + att den var nog lite stor på mig :/

Emma

2012-01-08

Sv: Synd att jag inte såg det här tidigare. För den första skjortan var jättesnygg! :)

Daniella♥

2012-01-08

Sv: Kollar det :) Synd att den blåa blusen redan var såld, det var jätte fin ! :)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen