Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

2011: Maj - Juni

2011-12-27

Maj


Jag sydde klart min byxdress i slöjden.


Hade fint hår med min förlängning och bar ofta min hatt.


Blev en massa åk med Johanna och våra bästa mopeder!


Maj bjöd på värme och man kunde till och med gå runt i shorts (!)


Gjorde min första beställning från ELF.


Åh, fyndade min underbara fjällräven jacka på en second hand butik. Betalade bara 400 något för den - KAP!



Hade dansuppvisning och odlade mustasch och skägg.


Jag och Ewelina for och hälsade på Moa i bertnäs och hade det supermysigt!

Juni


Värmen kom tidigt och det var verkligen grymt varmt.


For till stugan med Ewelina och hade det bäst.



Tog mitt första dopp i stugan, sjukt kallt.


Åkte gummibåt i det fina vädret med bästa lillebror.


Klädde mig sommarfint till den blåa himlen.


Hade avslutning med alla nior på klubbviken. Så himla bra, men nästan äckligt varm kväll!


Gick ut nian med min underbara klänning och var så himla glad, fast samtidigt så ledsen att behöva lämna klassen.


For till Usa med familjen och spenderade 3 veckor i värmen.


Hälsade på min kära morbror som bor i Usa. Bodde hos honom nästan hela resan.

Kommentarer (1)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen