Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

2011: Mars - April

2011-12-26

Mars

Mars bjöd på lite varmare väder och jag började använda min skinnjacka.


Åkte massor med slalom med bästa Johanna.

Det var minus 30 och jag såg min käraste Håkan för tredje gången!



Snön började smälta mer och mer!


Muckfoto på skolan! En av årets bästa dagar. Älskar min gamla klass ♥


Jag klädde ut mig till sjöjungfru och förälskade mig i perkuen jag lånade av Ewelina.

April


Köpte min kära fjärrutlösare. Något utav det bästa köpet jag gjort.


Gick på ung utan pung med klassen, grymt bra teater!


Var ute i god tid och fick hem min skolavslutsklänning. Finaste klänningen jag någonsinn ägt!


Mars bjöd på en himla solig och varm dag. Kunde till och med ligga ute och sola.


Pluggade en massa till moppeprovet.


Åkte till Fällträsk med familjen och umgicks med några söta småpojkar!


Fick hem våra klasströjor. Bästa klassen.

Kommentarer (7)

Amalia

2011-12-27

Sv: Åh, tack ännu finare du!!

ewe

2011-12-27

det var tider det! ;)

elina

2011-12-27

sv: jaaa, det är typ brun/svart, mörkt iallafall ;D och ja, blir sjukt less när inget blir som man vill :o hade varit så himla roligt, vi får se till att få det att funka, ja!

laura

2011-12-28

Gillar den första bilden starkt!!

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen