Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

2011: September - Oktober

2011-12-29

September

I september hände i princip ingenting. Skolan började, ny klass, nya skola, nya möjligheter!


Gosade med min gulligaste hund.


Min sidecut hade växt massor.


Förälskade mig i kragar.


Hade mys kväll med Johanna och for till willys och köpte mycket godis.

Oktober


Beställde hem denna skönhet från Nelly.


Firade min bästavän som fyllde 16 år. Gav henne den här tavlan!

Köpte min gosiga och sjukt varma vinterjacka.

Tittade på en konsert som esteterna hade.


Bjöd Elina och Sofia på middag, super mysigt!

Klassfotot kom!

Vi hade halloweenfest med den nya klassen.

Gjorde slingor i håret.

Blev fotad av finaste Amanda.

Kommentarer (2)

ewe

2011-12-29

den där bilden har jag inte sett som amanda fotat. superfin! :D

elina

2011-12-30

åh gud vad fin bild från halloweenfesten! Lilla bellis borde komma hem nu :D

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen