Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

SÖNDAG

2011-07-31

Hallå på er! Kul att så många hade röstat på inlägget under. Ska sammanställa rösterna senare!
Jag kom hem från stugan för inte så länge sedan och snart ska jag och mamma gå på bio. Harry Potter blir det.
Så det blir nog riktigt kul! Det blev bara för mig att komma hem och sedan ska jag åka iväg igen.
Imorgon ska jag nämligen åka till farmor! Hoppas på bra väder så man kan bada och åka ring. Kameran är såklart med!
två riktigt snygga cambilder! nu måste jag dra, uppdaterar senare.

Kommentarer (3)

T o v e ♥

2011-07-31

Sv; Haha ,men jag vill ju haa längre hår. .;)

johanna

2011-07-31

vem ska du till din farmor med? :p

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen