Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

FEM SENASTE!

2011-10-11

Här är mina 5 senaste från från blogresponse. Himla kul när ni frågar mig! SÅ FRÅGA, FRÅGA!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Hur har din sommar varit och vad har du gjort ?

Min sommar var verkligen toppen! Tror det var bästa på lääänge! Jag solade, badade, var i usa, sommarjobbade, shoppade upp hela lönen, fyllde år, åkte till farmor, åkt ring och vattenskidor, fotat, umgåtts i massor! :D

måste bara säga du är skit snygg tjej.

Gud, tack så himla mycket!!

vad skulle du gjort om du vann 1 miljon ?

Oj, det hade inte varit dumt! Jag hade köpt en ny systemkamera (som jag förövrigt håller på att spara till nu!!) och massor med kläder och skor och väskor :D

hur dags brukar du vakna på morgonen när du ska till skolan ?

Jag ställer klockan på 06.20 , men brukar alltid stiga upp tio i sju! Om jag börjar 8.15 vill säga :D

hur många tänder tror du att du har ?

Oj, haha! Kanske 28? :D

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen