Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Frågor och svar!

2011-09-15

Har fått lite anonyma frågor som jag tänkte ta och svara på. Mest om videon jag la upp igår! (klick)
Skulle helst vilja att ni som inte har någon blogg frågar era frågor på blogresponse istället!

Vart har du köpt ditt värmespray? :)
Svar: Det har jag fått i present. Men finns att köpa på Ica/Coop!

• Plattar inte du håret ?:)
Svar: Nej, plattar nästan aldrig håret. Mitt hår är helt platt utan att jag behöver göra något!

• Vad heter produkten som du stoppar i håret för att få bort det fjuniga? Och var har du köpt det?
Svar: Produkten heter "Joico Design Collection - Forming polish". Finns nog att köpa på dem flesta frisörsalongerna.

• Vad kostar frakten då du köper ditt smink från i.d?
Svar: Jag har aldrig köpt smink från i.d, du kanske menar e.l.f? Isåfall kostar det 50kr!

Kommentarer (1)

tilde

2011-09-16

hahaha kommer du ihåg då du glömde plattången på golvet? :D

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen