Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Home sweet home

2012-08-14

Hej på er finisar! Nu är jag hemma från Stockholm några tusen lappar fattigare, nya höstkläder och värkande fötter. Har haft tre dagar fyllda med bara shopping och kan inte säga att jag är annat än otroligt nöjd över alla köp. Ska självklart visa vad jag har köpt för er, men det kommer lite senare! Bjuder på en outfit från Stockholm än så länge! Adjöken ♥
Tröja - Nelly / Jeans - Dr.Denim / Skor - DinSko NYA! / Väska - Second Hand / Klocka - Ur&Penn

Kommentarer (2)

elina

2012-08-14

NÄMEN snygga skor darling! ;) hihi

Svar: hiih jag vet!! 75kr på rean sååååå bra!
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen