Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Mitt juli

2012-08-01

Då har ännu en sommarmånad passerat. Måste säga att den här sommaren har varit riktigt bra även fast inte vädret har varit det! Har hunnit med en massa roligt under Juli månad!
 
Flyttade in till lägenheten med Sofia, bjöd älsklingstjejerna på middag, spenderade de få soltimmarna vi har haft på stranden, beställde Justin Bieber biljetterna(!!!), klädde mig sommarfint, for till stugan, åkte på roadtrip med familjen, köpte min underbara väska, bar shorts när vädret tillät mig, satte mig på bussen mot Trästocksfestivalen, umgicks med helt galet bra människor, kom hem och firade min lillebrors 10års dag, åkte till Piteå och var med finaste Moa, hann vara hemma någon dag innan jag for till Sofias stuga och avslutade juli på bästa sättet med mina bästa vänner!

Kommentarer (2)

Blopparna - Emmy

2012-08-01

Du verkar ha haft en underbar månad!

/ Sprid din blogg, dela dina outfits och inspireras redan idag! Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet -http://bloppfashion.se/

Lina - my art & my life

2012-08-01

Låter som du haft en fantastisk månad! :)

Svar: Det har jag verkligen haft! :D
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen