Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Dagens outfit

2012-02-14

Det var 0-gradigt ute idag så därför bestämde jag mig för att ta min skinnjacka!
Annars idag har jag varit på synundersökning och det visade sig att jag inte såg så dåligt ändå. Så jag får välja själv om jag ska ha glasögon eller inte. Imorgon ska jag på sommarjobbsmässan för att förhoppningsvis hitta något vettigt jobb till sommaren.

Och förresten, glad alla hjärtans dag ni underbara fina läsare <3
Jeans - Cheap Monday | Tröja - Monki | Skinnjacka - Carlings | Halsduk - Vila | Tygpåse - Monki

Kommentarer (5)

Annette

2012-02-14

glad alla hjärtans dag på dig med <3

My

2012-02-15

Tack moa :D

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen