Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Hair change!

2012-02-15

Surprise, surprise! Mitt hår har växt en hel del på bara en dag haha. Nä, men jag har skaffat löshår igen!
Det känns så himla bra. Jag bara älskar att ha långt hår! Däremot är jag väldigt ovan och det är verkligen långt nu.
Funderar på att klippa av håret en bit för att det ska se med naturligt ut. Inviger i alla fall håret imorgon på skolan. Awesome!

Jag lovar er att jag ska visa bättre bilder och berätta lite mer imorgon! Puss och godnatt.

Kommentarer (7)

My

2012-02-15

Åh, helt otroligt fint :D Saknar mitt långa hår litegrann :(

Anonym

2012-02-16

moa

2012-02-16

fina du!!

elina

2012-02-16

Nu har jag snart sagt det överallt man kan: Det blev så himla fint! :DDD

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen