Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Löshår från rapunzel!

2012-02-16

Lite bättre bilder på hårförlängningen!

Jag beställde mitt löshår ifrån Rapuzel och jag beställde ett träns utan clips. Det kostade 711kr (med studentrabatt, annars 790kr) och sedan beställde jag clips från tradera. Sara hjälpte mig att sy håret och sätta dit clipsen. Färgen jag har heter 1B och är brunsvart! Jag behöver däremot färga mitt hår igen så då kommer färgen att passa ännu bättre.

Har ni några frågor är det bara att ställa! Om du inte har en blogg så fråga helst HÄR så jag kan svara på det :)

Kommentarer (9)

Amanda Jonsson

2012-02-16

alltså långt hår gör verkligen mycket!!! så himla fint moa!

nora

2012-02-16

Skit snyggt!! :)

moa

2012-02-16

SLUTA VARA SÅ SNYYYGGG

Hilda<3

2012-02-18

Gud vad fint! Det syns ju inte ens att det är löshår! Jag tycker faktiskt att det var fint med lite olika nyanser i håret! Du behöver verkligen inte färga! :O <3

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen