Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Stugan del 1

2012-07-15

Tog som sagt en massa bilder när vi var i stugan. Så kommer ladda upp de i olika delar så ni vet! Det här är vad jag gjorde under mina 5 dagar. 
Åt godaste våfflorna i den saknade solen. 


Badade i älven med bästa lillebror.

Åkte till Nestors café & Diversehandel. Mysigaste fiket och secondhandbutiken.

Så himla mysig. Titta bara!


Fikade chokladkaka med grädde. Mums säger jag bara.

For på roadtrip uppe i Norrland. 

For till IKEA och busade. 

Tältade hela familjen i det varmaste och mest obekväma tältet på seskarö. Fast lite mysigt var det faktiskt också.

Kommentarer (1)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen