Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Sommarjobb

2012-06-10

Efter en riktigt bra helg bestående av häng med fina kompisar, massa fika och onyttigheter, träning, långa sovmorgonar så är jag nu redo att börja sommarjobba. Jag kommer att jobba på Aronsbadet som är ett utebad här i Luleå! Där kommer jag få sitta i kiosken och sälja glass och korv och sen kommer jag väl också få städa lite. Kommer nog bli ett riktigt skönt och lättsamt jobb att ha i tre veckor. Så imorgon klockan ett börjar jag! 

Kommentarer (3)

ewe

2012-06-11

SÅ SKÖNT ATT SLIPPA RÖJA SLY <3

Vilma Henricsson

2012-06-11

Sv: Tack, håller dock inte med ;-)



Du är så himla fin Moa :)

Anonym

2012-06-11

Lycka till (Y)=)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen