Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Intresserad av hårförlängning?

2012-05-07

Hej! Sara Johansson heter jag och är vän till Moa! Jag kommer att beställa hem löshår med microringar och göra hårförlängningar på andra billigt. Så om du eller dina vänner är intresseade så hör av er! Det är äkta remy-hår och det kommer att finnas i alla färger. Priset kommer ligga kring 1000kr, detta beror på hur många slingor du vill sätta in, men det kommer inte att överstiga 1000lappen. Om man sätter in hårförlängningar på salong brukar priset ligga på mellan 4000 - 8000kr. Och det här är precis samma sorts hår och metod som de använder sig av. Kvalitén på håret håller sig allt från 3 - 6 månader beroende på hur väl du sköter håret. Maila gärna på [email protected] vid intresse!
Ps. Det är tre stycken S i mailadressen så ni inte missar det!

Kommentarer (1)

M O A

2012-05-08

ÅÅHHH Tack för tipset moa<3

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen