Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Stockholm dag 3

2012-11-30

Elinas farfar bjöd på så mysig och god frukost alla tre dagar.
Sofia och jag!Vi spenderade lördagen på söder och här ser ni mina favoriter.
Åt supergod lunch/middag på mamas & tapas, också på söder.
Bea!
Hejhej!
Så himla mysigt.
Vi for sedan hem och bytte lite kläder och sedan begav vi oss ut på stan igen.
Hamnade på café albert. Måste vara världens mysigaste café - tips, tips! Godaste (och dyraste!!) chailatten jag någonsin druckit. Och kladdkakan ska vi inte ens nämna.

Kommentarer (2)

Emelie Eriksson

2012-12-01

Nu har min julkalender kickat igång, kommer upp tävlingar varje dag med undantag 2 dagar då ni får grymma rabatter. Kolla gärna in och i nästan alla tävlingar är reglerna antingen "skriv en kommentar att du är med och gilla dom på facebook" eller "skriv en kommentar att du är med". In och kika vettja! ;)

Superduper enkla regler, och kom gärna med förslag på någon tävling du skulle vela ha. Ha en superfin jul, puss och kram / http://byyemelie.blogg.se/

Felicias mode

2012-12-15

Såå fina bilder!! :)

Svar: Åh tack!! :D
Moa Thorneus

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen