Moa Thorneus

Mode, stil och shopping från norr

Christmas at grandmas

2013-12-26

En och en halv timmes bilresa och vi var framme hos farmor. Hade en så himla bra och mysig julafton, blev bara bättre när min syster kom upp från Stockholm för att fira jul med oss.
Första vi gjorde var att hälsa på renarna som farmor har på gården.
Kvällen fortsatte med uppesittarkväll och bingo!
Min fina Chip.
Julaftonsfrukost med tomtegröt och laxmacka.
Resten av kvällen åt vi ännu mer, skrapade massor med triss, spelade kortspel (jag vann alla gånger!!), öppnade julklappar och tittade på victoria's secret fashion show. 

Kommentarer (1)

Kommentera inlägget










Moa

Moa Thorneus

Jag är en tjej född -95 som bor i Luleå, Norrbotten. I min blogg får ni följa min vardag, med fokus på mode, shopping och stil.

Senaste inläggen